Bu arada Tuna da 2018 doğumlu rakamlarla arası çok iyi. Gördüğü şeyleri yazabiliyor. Okumaya da hevesli çoğu şeyi görünce anlıyor. Ben kapasitesini ölçmek adına hiç öğretmedim kendi çabasıyla kurcaladığı kadarını biliyor. Öğretsem eminim çoğu şeyi kapardı ama yaşıtlarından ileri olması onun için çok iyi bir şey değil. Etrafımdaki bazı kişiler 1. sınıfa başlatmam gerektiğini söyledi ama ben tercih etmedim.
Benzer durumları yaşadığımız için biraz bundan da bahsetmek istedim. Hayırlısı olsun hakkınızda.