zehraertavli biz 4000e oturuyorduk 2+1 yeni bina. Istanbul anadolu yakası. Bu ay kontrat bitiyor. Ev sahibine eşim 9000 yapalım size de uyarsa dedi, öteki kızımı alabilirim falan demiş artık doğru yalan günahını almiyim. Bi dairesinde oğlu oturuyor, diğer dairesinde öteki kizini aldı geçen sene. Giriş katta bi dairesi daha var kiracısı var. Bide biz vardık işte biz çıkınca kizini alır belki bilemiyorum.. Şimdi yine oturduğumuz mahallede bakacağız mecburen şuan 17binden başlıyor kiralar burada.saka gibi ama maalesef gerçek:/