Selam kızlar merak ediyorum kiralarınız ne kadar kirada oturanlar için soruyorum .. Ben 4 senedir bu binada oturduğum için 1500 veriyorum Şu an çıkmamız gerekiyor ev sahibimiz çıkartıyor {oğlu gelecekmiş} ve ben Samsun Atakum’da oturuyorum çok zor evde yok buralarda bulduğumuz evler 3+1 16.000 17.000 18.000 felaket yüksek .. Sizn kiralar ne kadar .. :(