MademoiselleZengin55 sadekahve_bitter Teşekkür ederim, kullanıyoruz probiyotik.Bi de işte entorogermine kid ve bi tane daha bağırsak düzenleyici yanında.
MademoiselleZengin55 Sinemeyra Çok geçmiş olsun size de .Daha çok küçükmüş 🥺 inşallah tez zamanda toparlar kuzucuk.
muratnannsi Birprenscik rabbim cennetinde kavuştursun evladınıza cok ama cok üzüldüm baya büyükmüş aslnda ama ömrü o kadarmış:( rabbim tekrardan sabırlar versin size de ailenize de
Seydameva MademoiselleZengin55 umarım inanın felaket iki çocuğum aynı anda oldular Allah düşmanıma bile vermesin
kibele1923 MademoiselleZengin55 çok teşekkür ederim. Yok yok çevirmedi çok şükür zaten benim kızım o zamanlar daha küçük olduğu için sıvı alması için hastanede yatırdılar bu sıvıyı karşılayamaz dediler serumlar falan öyle atlattık şükür. Size de çok geçmiş olsun ❤
MademoiselleZengin55 kibele1923 Çok teşekkür ederim canım 🤍ama aşıyı herkese tavsiye ederim çünkü bugün 3.günümüz ve hastanede yatmadan topladı kendini.Doktorumuzda dedi zaten aşı olmasaydı kesinlikle yatırmamız gerekirdi diye.