Devlet karşılamıyor diye suçlusu sen olmuyorsun, çocuğuna dikkat eden bir anne oluyorsun sadece. Aşılardan sonra ateş yapması da o kadar korkulacak bir şey değil çocuk en azından virüsle savaşmayı öğreniyor ki yarın öbür gün ( Allah korusun) hasta olursa vücut onu tanıyıp bağışıklık geliştirmiş olacak. Sizi bilemem ama şahsi kararım şu. Aşılarını yaptırmayan insanlarla (ki aşı karşıtı insan çok) çocuğum aynı ortamda bulunamaz.