Erkekannesi_1 Bebeğim şuan 2ay 15 günlük 24 eylülde aile hekimimize gidicez gün verdi ama rotavirüs aşısı yaptırmak için isteye bağlı dedi zehirli ishal olmamasını sağlıyormuş bu ilacı devlet karşılamadığı içinde ücretli bir iğne ve 1200 tl civarında 2 kere yapılması gerekiyor yapan var mı çevremdekşmer yapma gerek yok biz yapmadık dediler ama çok kararsızım iğnelere fazla güvenmiyorum
Newmummy222 Erkekannesi_1 Biz bugün yaptırıcaz. Çevrenizdekiler doktorunuzdan daha iyi bir tıp fakültesinden mezun değilse doktorunuzu dinleyin. Çocuğunuz aşısız olduğu için ateşler içinde yanarken çevrenizdekiler değil doktorunuz yanınızda olcak çünkü
lyl0742 Erkekannesi_1 niye güvenemiyorsunuz ben oğluma 2 dozu da yaptırdım oğlum aylar sonra ishal ateş yaşadı rota aşısı yapılmış olmasaydı daha ağır atlatırdı dedi doktorumuz yaşadığımız virüs rota olmadığı halde yeğenime de yaptırdık o rota virüsü oldu aşılı olmasına rağmen çok ağır atlattı aşısız başınıza gelirse neler yaşarsınız bi Google yazıp bakın bakalım rota virüsü olunca neler yaşanıyormuş çevrenizdekiler çok biliyor sanırım doktora yapmışlar hekimler gerek olmayan birşeyi niye yapılması gerekiyor desin ?
NerimanUras Erkekannesi_1 biz ikisini de yaptırdık. Allah korusun yakalanırsa yaptırmadığınıza pişman olursunuz
eymennmom- Erkekannesi_1 iğne değil. Ağızdan alınan bi damla. kesinlikle yapılması gerekiyor. Çocuğunuz zehirli ishale yakalanırsa sonuçları çok ağır olur.
Uzayyy İğnelere fazla güvenmiyorum dedikten sonra dediğimiz herşey boş olacak gibi geliyor ama çocuğa yazık diye yorum yapıyorum. O canın vebali sizin üzerinizde , çevrenizdeki asalak tipleri boşverip bilimin yolunda ilerleyin
Senay- Erkekannesi_1 bende bebeğime 3 ayında yaptırdım. 2. Dozunusa 5. Ayda yaptıracağım. Ağızdan verilen bir aşı. Çok şükür bir yan etkisi ise görmedim. Ben yaptırılmasını öneririm. Sonuç olarak çocuklarımızın sağlığı söz konusu. Riske atmak doğru olmaz.
Ao526 Erkekannesi_1 Bir anaokulu öğretmeni olarak söylüyorum. Bir annenin gözlerindeki pişmanlığa şahit olmak çok acı vericiydi. Öğrencim rota virüsü hastalığını kaptı. İshal kusma ateş vs . Bir günde 17 kilodan 9 kiloya düşmüş. 1,5 ay boyunca hastanede yattı. Aile perişandı. Oyüzden aşı hayat kurtarır 🙏🏻
MelisasMom Erkekannesi_1 doktorumuz 3 aylıkken yapacaktı ama 2 aylıkken kızım tota virüslü bir bebekle temas ettiği için 2. Ayda yaptırdık rota yı, bulaşmazsa şanslısınız ama bulaşırsa bebekler yoğun bakımlık bile olabiliyor ben göze alamam tedbirli olmak her zaman faydalıdır
Luthientr Ben kızıma tüm zorunlu ve paralı aşıları yaptırdım. Nöroloji uzmanıyım. Biz görüyoruz çocukların nasıl hastalandığını aşı olmayınca. Aşı olunca da elbette hastalanır ama önceden o mikropla savaşmayı öğrendiği için çok daha kolay atlatır.
egesmommm Erkekannesi_1 allah korusun bebeğiniz es kaza bi yerden virüsü kapıp en iyi ihtimalle hastanede kaldığınızda çevrenizdekilerin bir faydası olmayacak maalesef doktorunuzun dediğini dikkate alın lütfen küçücük bebekler bünyeleri kaldırmıyor bu hastalıkları lütfen bu uygulamada rota virüse yakalandık postlarını bi okuyun insanlar neler yaşıyor
Erkekannesi_1 Şuan kafam aşırı karıştı aşılardan fazla güvenmiyorum derken kastım aşıdan sonra birşey olması çünkü bunu devlet karşılamıyor insanın da aklına şunsoru geliyor devlet karşılamuyor ozmn bebeğime birşey olursa sorumlusu sadece ben mi oluyorum çünkü isteğe bağlı olarak yapılan bir aşı en iyisi önce bir doktoruma görüneyim
egesmommm Erkekannesi_1 devlet aşı ücretini karşılayamadığı için ücretli diğer ülkelerde zorunlu aşı listesinde rotada menenjitde ikiside çok riskli yan etkilerinden korkacak birşey yok rota virüs en fazla ishal yapıyor çünkü ki geneli yapmıyor benim oğlumda olmadı hiçbir yan etki menenjitte ateş oldu sadece ki bu vücudunun aşıyla savaştığını gösterir bağışıklık kazandığını gösterir ki devletin zorunlu kıldığı aşılardada yan etki var 4. Ay aşısını olduk bebeğim olduğu gün ateşlendi ve 3 gündür aşırı huzursuz
Newmummy222 Erkekannesi_1 yanlış bilmiyorsam ya Amerikada ya da Avrupa da rutin aşılama programında var. Biz de olmamasının sebebi fiyatı
Newmummy222 Erkekannesi_1 aynı mantıkla çocuğunuz aşı olmadığı için hastanede serum üstüne serum takılmasına rağmen aşırı kilo berip, gelişimi 1-2 ay geriye giderse Allah korusun ama daha kötü şeyler olursa da aşı yaptırmadığınjz için sorumlusu yine siz olursunuz
sarmaliklahana Erkekannesi_1 Ben kzııma yaptırdım 2021 yılında 500 TL almıştık 2 doz 1000 TL. Kesinlikle yapılması taraftarıyım. Suan hamileyim mesela subat ayına denk gelıyor bebeğin aşı zmaan ozmana kadar 1 doz için 2000 TL gözden cıkardım. Yine yaptırmayı düşünüyorum. 10 yasında yegenım var ona da yaptırmıştık zamanında 🙄😇
sunflower01 Erkekannesi_1 virüs aşısı bu bacim elbette önemli yemeyip içmeyip biz pahalı demeden yaptırdık tabiki evladimdan önemli değil hiçbir şey. Kimseye kulak asmadim teyzem de özel aşıları yaptırmayın dedi ama dinlemedim ilerisi için daha kötüsü olmamasi adina yaptirdim iyiki de yaptırmışiz
nkizilates Erkekannesi_1 sana sadece şu kadar diyorum o yapma diyen cahilleri hayatından direk çıkar ve YAP YAP YAP ben yaptım bacım tabikide yap . Senin cocugunun saglıgından değerli mi o para bende verdim . Benim özel sağlık vardı oğlumun ben vermedm ama ne fark eder
Ebus2045 Erkekannesi_1 iğne olarak yapmıyorlar zaten canım yani bizim doktorumuz iğne olarak yapmadı icirdi
BetulDefnee Erkekannesi_1 iğne değil ki ağızdan veriliyor , çocuğa virüs bulamazsa tabi gerek yok ama çocuk rota olursa haftalarca yoğun bakım Allah korusun ölen bile oluyormuş ben o yüzden yaptırdım