DrkAyz razi8814 Gündüzleri 1 saat arayla emzirip geceleri 2 saatte bir emziriyordum ben sarılık olmuştuk başta korktuğum için böyle bi çözüm bulmuştum şimdi topaç gibi oğlum ☺️ Doktorumuz bize 40 muayenesinde artık uyandırmana gerek yok 3-4 saat içinde uyanmazsa sen uyandırırsın demişti oğlum 3 saatte bir uyanırdı şimdi 5.5 aylık olduk hala 4 saatte bir kalkıyor gece emmeye ☺️
nrslkvnc razi8814 1 ay anlattığınız gibi gerçekten. Ama 1 ay sonra ben uyandırmadım kendisi uyandırmaya başladı. Acıkınca zaten durmuyor. Doktorumda uyandırmamamı söylemişti.
razi8814 nrslkvnc Allahım inşallah ya o kadar kötü ki işkençe yapıyormuşum gibi’, zorlukları var ama çok güzeller ❤️ Onun sağlıkla tüm bebeklerimizin çocukların sağlıkla büyümesiyle 🙏🏻🙏🏻🧿🧿🧿
nrslkvnc razi8814 aminnn inanın geçiyor 😊 bir gülümsemeye başlayınca herşey bitiyor 😊 benim bebeğim 2,5 aylık ben bunu diyorsam düşünün ❤️
bakkalemzigi razi8814 evet böyle endişelenmeyin bu dönem uyansın diye zorluyoruz diğer dönem uyusun diye ☺️😄
razi8814 Arkadaşlar bebeğimde göz çevresinde sarılık var, uyuyor uyandırmak zor ne yapabilirim sarılığı azaltmak için
TubaB razi8814 ensesini ayaklarını gıdıkla , soy , altını aç , uykuya tekrar dalmasına izin verme ,, biz de ense gıdıklama vegöbeğini gıdıklama işe yarıyordu
Linaamom razi8814 çok normal canım ilk zamanlar hep uyurlar sen de bebeğin uyurken dinlenmeye çalış işin olmadıkça☺️büyüyünce işler daha zorlaşıyor😅
TubaB razi8814 alt değiştir emzir gaz çıkar uyut, uyandır alt değiştir emzir gaz çıkar uyut…. İlk iki ay böyle …. Sonrasında uyanıklıkları biraz daha uzuyor ve etrafı görüp ilgi göstermeye başlıyor… eğer gaz sıkıntınız yoksa mis gibi uyusun işte , ama 2saatte bir zorla da olda uyandırmak gerek… biz gıdıklıyorduk yeterki kalksın diye
razi8814 Arkadaşlar o kadar kendimi çaresiz hissediyorum ki o kadar küçük sekiz günlük daha ve hata yapacağım ona zarar vereceğim diye çok korkuyorum ona bir şey olmasından çok korkuyorum tabii ki de Allaha emanet ve gelecekse Allah’tan gelir ama kendimi çok çaresiz gibi hissediyorum uyanmamasına zorla uyandırmama zorla emzirmeme emzirdiğim zaman duyduğuna emin olmama kendimi böyle çok çaresizmişim gibi hissediyorum ne yapacağımı da bilmiyorum sizden de istik için yazıyorum kendimi ilk defa bu kadar cahil hissediyorum
razi8814 Bir görüşsün 15 dakika 1 göğsümü 15 dakika hemen hemen emiyor uyudukça çenesini altına vuruyorum uyandırıyorum emiyor 15 dakikasını sadece 2 dakikası duruyordur ama doğuyor mu emin miyim onu bilmiyorum duydu sadece uykuda
B1elf razi8814 1 ay kontrolüne kadar kaldırdım ben kimisi 2 ay kaldırıyor ben doktorum gerek yok artık gelişimi güzel dedi 1 aydan sonra uyandırmadan ama bu seferde kendi alsitigi için 2 saatte bir emiyor gece daha sık uyanıyor 6 aylık