İlk 3 ay bu emzirme/besleme olayına çok ciddi dikkat etmek gerekiyor. Üçüncü ay dolduktan sonra zaten iyice kendilerini bilip açlık tokluk olayları başlıyor. O zaman süre 3-4 saat olabilir ama evet bu dönemde 2 saatte bir muhakkak meme ya da mama ile beslenmeli.