Muaz-2023 Ballilokmam5 Doğum yapalı 9 hafta oluyor hala kanamam kesilmedi içimde parça kalmış doktor ameliyat kesinmzüm diyor böyle bir durum yaşayan var mı ?
Selma659- Muaz-2023 Allah şifa versin ağrısız sızısız geçer hemen inşallah. Doğumun psikolojisinden sonra çok kötü olmuş sizin için üzüldüm Çok geçmiş olsun
yaren053 Muaz-2023 benim sezeryan dogumumdan hemen sonra kanamam olmustu tekrar acilmasi gerekiyor demislerdi ama kanamayi durdurmuslardi bende anlamadim neyden kaynakli diye 12 gun sonrada apandisim patladi tekrar ameliyat oldum hatta
Muaz-2023 Ballilokmam5 Evet normal doğum yaptım iıçerden de yırtılma oldu içerden de dışardan da dikişim var
Selma659- Ballilokmam5 bende 4 ay geçti hâlâ olmadım. Ve bel ağrısı karın ğrısı var 2 gündür ama olmuyorum Doğumdan sonra ilk adet olacağı zaman böyle mi oluyor
Selma659- Mercosey bende de 4 ay sonra şuan olcakmışım gibi bel karın ağrısı var ama bir türlü olamadım. Sizde de böyle mi olmuştu Kasıklarıma bile vuruyor ama hiç bişey yok 2 gündür bekliyorum
Mercosey Selma659- yok ben hiç belirti göstermedim hatta şaşırdım daha herhalde olmam diyordum bir anda oldu. Sonraki 3-4 ay gecikti hep sonra düzene girdi.
Selma659- Gulay1 olmadan önce kaç gün beklediniz. Ben olcak gibiyim ama bel karın ağrısı var olamadım bi türlü İki gündür bekliyorum
sedasayan1111 _Pnr_Kmrc_ ay inşaAllah gerçekten fazla kanamam oldu onun haricinde ilk defa adet olduğumu anlamadım Allahim bismillah inşaAllah artık hep böyle devam eder 😂🙏