Kesinlikle doktora gidin zatende az buçuk burada ki insanlarda yaşamış bu durumları bende aynı şekilde. Doktora gittiğimizde doktorumuz bebeği eline alır almaz reflüsü var hemde çok fazla dedi onu da kafasını aşırı geriye ittiriyor bildiğin kafasını poposuna değdirecek bu şekilde anladı zaten kusma vs olunca bize ilaç yazdı bir süre onu kullandım hamdolsun şu an çok çok iyiyiz halen tam geçmedi çünkü ilacı tam bitirmedim ama çok güzel azalttı. Şimdiden geçmiş olsun ihmal etmeden doktora götürün içiniz rahat olur🫠