@Babyspiderman sordum tabiki malum ilk annelik, endişeleniyodu insan. Doktorumuz beslerken dik bi şekilde beslememi söyledi, reflüden kaynaklı olabilir diye. Emzirirken veya mama verirken nerdeyse bebeğimi ayakta durur gibi tutup yediriyorum. Sonuç ne oldu derseniz, yine fışkırarak kusmaya devam ediyodu🙈 Sebebini hala bilmiyorum ama bende çok çektim bu durumdan, zamanla azaldı. Günde 3-4 defa fışkırırarak kusuyosa 2ye indi bazen 1 bazen hiç. Büyüdükçe azaldı bu durum, ekstra dikkat ettiğim bi durum olmadı dik beslemek dışında