mavisimbebek33 Iremnurr_mms_34 İnşallah geçer. Doktorum inanılmaz iyiydi. Çok pratik ve hızlıydı. Zaten baygın değildim. Orda bulunan herkes çok beğeniyordu doktoru. Umarım öyledir ve umarım geçer
Duyulurum mavisimbebek33 kalçayı bilmiyorum ama göbek kısmında uyuşukluk hissi normal. Zamanla geçiyor ama tam olarak geçmiyor gibi… Hafiften kalıyor o da rahatsız edici bir şey değil
Zehrakrts mavisimbebek33 ben doğumdan sonra ilk 3 ay hiç hissetmedim karnımı doktorum normal dedi şuan 10 ay oldu son 2 3 aydır geçti gibi uyuşukluk çok az var ama o da rahatsız etmiyor ama hala dokunamıyorum oraya içim bir hoş oluyor 😅
Ece16 mavisimbebek33 canım bünyeden bünyeye degisiyor olabilir benim 3.günden sonra biseyim yoktu ve hiçbir zamanda uyuşukluk yaşamadım o bölgede