Arkadaşlar sezaryen doğumdan 16 gün geçti. Karnımın içi ve sol kalçam hâlâ uyusuk. Kalçam neyse de hissediyorum ama karnımın içini yani göbek kısmını asla hissetmiyorum. Epidural oldu bu arada. Belden asagi uyusturdular ve baygın değildim. Sezeryan doğum yapan ve bu süreci benimle paylaşacak kimse var mı 🥺