Ky06 Bugün doktora götürdüm. Kakanın içindeki o uzayan sümüksü şeylere normal dedi. Kan görürsen grl dedi. Bu alerji demek değil dedi. Test yapmadı. Acaba ihmal mi etti diye düşünüyorum
Bilgehan Ky06 benim bebeğimde kan hiç olmadı. Sadece sümüksü kaka vardı. Sonradan egzama çıktı. Ve çoklu besin alerjisi var.
Ahsenimltm Shradn bizim kilo alimi bir ara durdu cok asiri ishali vardi bazen 8 10 kere yapiyordu yarin saatte bir saatte bir besliyordum ona ragmen kilo almayinca mamaya basladik kilo alimi olmaya basladi