Defnesa evet bende onu düşündüğümden ilk bebeğim kolilti 4 ay boyunca uykusuz geceler ağlamaklı çok zor geçti oda hep onu der sana kıyamadım o zamanlr diye gece uyumazdı sabah annemi arardım gel bakta ben uyuyum diye kızsa o yüzden kızar bana kıyamadığı için bebekten dolayı değil yani