miniikmucizeem Öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın. Ben de aynı duygulari yaşıyordum annemin tepkisi korkutuyordu. İlk haberi aldığımızda kalp atışı falan kesinleşmeden sadece annelere söyleyelim dedik, eşim annesine telefonda söylemiş, ben yüzyüze söylicem dedim ama eşim heyecandan dayanamadı ve ben annemle görüntülü konuşurken söyledi, daha doğrusu bana zorla kas göz yapıp söylettirdi. Annem bunu beklemiyordu yüzü düştü kötü bir şey demedi ama eşim baya bana tavır almıştı o dönem alakasız bir şekilde 😄ay çok saçma zamanlardı yaşandı ve geçti çok da şey değil 🥲