Anayimbenana-02 Sarebebek_ Valla sordum sıkıntı olmaz dedi ama siz yine de kendi doktorunuza bi danışın. Ben simdi o şekilde kullanmıyorum 2 hafta o skeilde kullandm kakamız bi garipti doktora da sordm normal demişti o yuzden kendi içime sinmedi kullanmadm😂
Sarebebek_ Anayimbenana-02 ikisini kaırştırınca kakası daha iyi grliyo gözüme ama bilemedim😂 sizin gibi karıştıran birini daha okumuştuö burda o yüzden bendr karıştırıyorum
Anayimbenana-02 Sarebebek_ annesi olarak siz daha iyi bilirsiniz ama siz yıne de danışın 😊🙏🏼 ben danışmadan bişey yapmam😊