elaeness merhaba benim kızımda yeşil kaka yapıyor kına rengşnde ve çok kötğ kokuyo aptamil prosyeno kullanmaya başladık 2 gün oldu vede biraz sulu kakası bugün 3 kere yaptı. 4 aylık kızım bende korktum ama internette yorumları hep bizim gibi şikayetlerle doldurmuşlar