Deletedmom_117 bebeğin hayırlı olsun öncelikle. Tek kalıp şımarık paylaşmayı bilmeyen demişsin öncelikle çocuklarımın arasında 6 yaş var ve 3 de şımarık değil. Bu senin yetiştirmenle alakalı bir şey. Bir de ben bunu her posta yazıyorum sana da yazayım neden peşpeşe doğurmayı düşünüyorsunuz. Az bu bebekle bebekliğini yaşayın, anneliğinizi yaşayın, ruhunu bedenini bir arındır dinlendir, küçücük bebekleri daha bebekliğinde abi abla yapmayın. Evliliğinizi yaşayın, çocuğunuzu doya doya büyütün, gezin tozun eğlenin sonra gerçekten çocuk istiyorsanız düşünün. Anne mutsuzsa çocuk mutsuz olur, kardeşi olunce mutlu olacağının garantisi de yok. Büyük özbecerisini yapabilince düşünmem daha iyi olur.