Deletedmom_117 suan 2.yi dusunmeniz icin bile cok cok erken…aman diyimmm.yaslari yakin olanlarin burda huni taktigini goruyoruz.benimkilerin arasi 6 yas.bende sizin gibi ilk zamanlar hemen olsun diye dusunuyrdum nasip olmadi iyi ki de olmamis.cunku yas yakin olunca yorgunluk 2 katina cikiyor.kiskanlik desen ayri mesele….bizim 6 yas oldugu icin buyugum ztn okula basladi kardesi olunca.o kendi kendine herseyini hallediyor bana yükü yok. O anlamda rahatim.ve hic kiskanma durumu da yasamadik kardesine cok iyi davraniyor seviyor hatta bazen bnden daha cok sevgi gosteriyor.sukurler olsun…yani bana kalirsa bebeginiz en az 3-4 yas olsun.meme olayi bitsin,wc tamamlansin.bicok seyi kendi yapabilir hale gelsin oyle 2.yi dusunun derim.