6161Merve6161 Aptamil kadar kötü gaz yapan bir mama görmedim ilk doğdugunda SMa kullandık iyiydi bi gün dışarda acil mama lazım oldu Aptamil aldı kızım kustu ıkındı gazını çıksramadı bir türlü bi kaç hafta sonra SMA yılda sindirememeye başladı ve sonuç Hiipp organik combiotic aldık çoooook iyi bir mama gaz hemen çıkıyo kakayı rahat yapıyor