aysenuriipek Eğer hipp bebeğine yarıyorsa hiç değiştirme ucuz falan diye evet pahalı benim bebeğim neredeyse yaşına girecek yani o aylarda hep alıyorduk bazen tecrübesizlikten değiştiriyorduk her gidişimizde zam geliyordu , pahalı diye değiştirip çok sıkıntıya düştüğümüz oldu sma falan yine pahalı deneyip komşuya veriyorduk yani mahvediyordu çocuğu sonra 5 aylık falan olana kadar hipp kullandık diğer mamalarda 4 günde 1 kaka yapıyordu gerisini sen düşün gün sayıyordum resmen çok zor Allah yardım etsin 😂