limonkolonyasi Evet öncelik tuvalet eğitimiydi. Sonrası zaten güzel ilerliyor. Şöyle söyleyeyim. Kızımla beraber çıktığımızda markete gittiğimizde her şeyin onu yapmasını istiyorum.
Ödeme yapması, kendi yiyeceklerini kasaya bırakması.. beye bir resterona gittiğimiz dr garsonun yanına giderek ıslak mendil alabilir miyim demesi, bunlaırn hepsini kendi yapıyor. Kreş bu yüzden aşırı ılımlılık kattı e tabi burada benim çabamı da göz aradı etmemek lazım :)
Hani küçük görenler olabilir yaş aralığını ama kesinlikle değil.
Her yaşın orada ayrı bir deneyimi var. Her yıl üzerine kata Kaya gidecek.
3 yaş altı İçin asla önermem ama 3 yaş çok ideal.