İyi akşamlar hanımlar kızım yarın tam 3 yaşına giriyor ve 1 ay öncesi eski yerimizden tayin olup geldik geldiğimiz yerde birçok yaşıt büyük küçük arkadaşı vardı ama burda yok maalesef ve bende biraz sosyallesmesi kural bilmesi v.s gibi yönden iyi olacağını düşünerek kreşe vermek istiyorum ama eşim küçük olduğunu kıyamadığıni söyleyip duruyor ben olumlu yönde etkisi olacağını düşünüyorum o yüzden deneyimi olan annelerden bilgi istiyorum 🌺