Yaptırdım hiçbir yan etkisi olmadı. Sadece 15 dk filan emzirme kusmasın dedi doktor, bi de altını alınca elini iyi yıka sana bulaşmasın dedi. Sağlık ocakları birden hepsini sıkıp kusmasın yol açabiliyor diye biz doktor muayenesine denk getirdik, kendiniz de sıkabilirsiniz yavaş yavaş.