agahin_annesi_elf ROTA virüsünden korumak için rota aşısı yapılacak bu ay daha önce yaptıran varmi asiyi aldık ama hala kararsızım asiyi damla şeklinde veriyolar ağızdan sonrasında ishal oluyomuş yapanlar anlatabilirmi1
Susamm agahin_annesi_elf ben yaptrdim hic bir yan etki olmadi. Ama bebekten bebeğe değişir mi bilemem. Arkadaslarndan da yaptiran var onlarda da herhangi bisey olmadi
Burcu22 agahin_annesi_elf 2 dozunda yaptırdım hiç bişiy olmadı biraz aç gittim ben emzirdiktrn 1 saat sonra hçebemiz iyi yapmışsın kusmas aşıyı dedi damladan Bi yanılmıyorsam yarım saat daha emzirme dedi hiç yan etkiside olmadı ama bebekten bebeğe değişir yinede
Omerinannesii agahin_annesi_elf ishal olmasinin nedeni vücuda canlı virüs vermiş olmak. Az biraz da olsa hastalığın belirtisini yaşaması normal yani. Önemli olan ağır bı durum olmaması. Ben ikinci dozu kendim vermiştim iki dozda da şükür sorun yaşamadık
fatmaozdemirr Ecmayz bizde de ilk dozunda hafif de olsa İshal oldu ateş gibi yan etkileri yok dediler ama bebekten bebeğe değişir mi bilmem yaptırdıktan 5-10 dakika emzirme dediler aşı sonrası çok salyası oluyor o kadar
Omerinannesii Melek24 oturttum kucağıma oynaya oynaya şırınga gibi birşey zaten yavaş yavaş verdim içti. Birincisinde hepsirede yarısını dışarı tukurmustu
Cerenyrt agahin_annesi_elf bizim az ateş oldu ama ona direkt bağlayamam çnkü o gün 3 aşı oldu. Onun dışında sorun olmadı
ozge_yasin_budak Eylullmomss canım ben ilk dozunu doğum yaptığım hastanede yaptırdım 80 TL muayene ücreti verdim aşıya da 290 TL aldı ikinci dozunu da eczaneden 267 TL ye aldım sağlık ocağında yaptırdım zaten aşı olarak geçiyor ama ağızdan damla veriyorlar enjektörle
Humamm agahin_annesi_elf bende yaptirdim kizima hic bir yan etkisi olmadi bu ay ikinci dozunu yaptiricam hatta faydali bir asi oldugu dusuncesindeyim..