ozkurtbebek Sedaalya çok teşekkürler 😊emzirirken mama vermek istemezdim açıkçası ama buna da şükür diyoruz tabi. Siz nasıl ilerlemiştiniz bu durumdayken?
Sedaalya ozkurtbebek bizde mama takviyesi vermiştik yapıcak birşey yok iyi olsunlar yeter ki. Sütümde hiç olmayabilirdi yanii. Kızım şuan 18 aylık hala emiyor 🤗
sedaozan aaksoy benim oğlum normal zamanında doğdu. Ama sarılık tam 2 ay sürdü. Tahliller vs temizmiş zaten merak etmeyin zamanla geçer. Uzamış sarılık diyor doktorlar buna ve zaten sarılık en son gözlerden temizleniyor