Selam hanımlar, tam zamanında konuya denk geldim. Benim 3.bebeğim, şu an tam 15günlük. 1haftalıkken foto terapi aldı sarılık değeri yüksekti, snr 9,5 değerle taburcu olduk. 12günlükken kontrole gittik yine değer 15e çıkmış. Sütüm var emziriyorum şükür ama napıcamı da bilemiyorum. Haftaya ileri derece tahlil yapılacak demiş doktor eşime. Uzayan sarılık olabilir demişler. Sorun ne olabilir anne sütünden geçen sarılıktan başka? Ve malesef şu an doğum kilosu ile aynı kiloda, 1 gram bile almamış. Niye kilo almazki?