MelekTF Mlkkrm asla beğenmedim Dilan Polatı, yapış yapış oluyor sürdüğünde, etkisi de deotak kadar yok malesef, aldım 3 4 kez kullandım olduğu gibi duruyor, boş yere almışım
3goktgmom Mlkkrm bende ayniyim 7aylik oldu doğum yapalı hergun dus almama rağmen leş gbiym çok terlym
Anr5155 Mlkkrm benim de lazer sonrası çok kötü kokuyordu terim deotak kullandım memnundum ama koltuk altımda topaklanma yaptı sonra temiz içerikli diye rahiki mahtum rol-onlarını kullanmaya başladım bir gün falan ter kokusunu önlüyor ve özellikle menekşe yağlı olanın kokusu çok güzel hareket ettikçe çiçek kokusu yayılıyor
naynini Mlkkrm rexona clinical protection👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 mükemmel bir ürün 😍 stick olanı güzel, sprey olanı no no…