Lugnos01 doktora beslenme için hiç götürmedim sağlık ocağı kontrollerinde ilk iki ay güzeldi gayet son 3 4 aylık iyi gitmedi geriledi bu ay götürmeyi düşünüyorum memeye aldaniyorum belki mende 50 CC bile yoktir bilemiyorum ilk annneligim olduğu için çok tecrübesizim