Merhaba, kızım 4 ay 16 günlük. Gündüzleri ne zaman isterse emziriyorum ben. Akşam yatmadan da mama veriyorum 150cc. Gece 4 saatte bir kalkıp emziriyorum. Kızımın kilosu bence ideal. Her bebeğin gelişimi farklı oluyor. Dert etmemek lazım. Zaten sağlıkla ilgili bir sorunu olsa doktorunuz söylerdi. Arkadaşımın bebeği 5. Ayında 10 kiloydu ama 7 aylık şimdi hala 10 kilo. Ben de kızım için zayıf mı diyordum onu görünce ama belli ki bu kilo alım verim işleri sürekli değişiyor 😅 İçiniz rahat olsun. Bence kilosu gayet iyi.❤️