Ogretmenhnm acaba iki yası beklemeden daha erken kesmek dahamı mantıklı. Benim bebegim 9 aylık ama hiç mamaya düşkünlüğü yok. Su an erken simdiden bahsetmiyorum ama 1 yasında gece uyanmaadıgı sürece kessem daha mantıklı geliyor.Simdi bile sadece aksam yatarken ve gece içiyor. Gündüz ek gıda yeterli oluyo zaten. Bebekler büyüdükce her seye daha cok bağlanıyor. Kullansa da hiç emzige düşkün olmayan cocugum su an gördügü yerde agzına koyuyo yavas yavas ona da düşmeye basladı mesela