2 yaşına girecek bir kaç güne. Gittikçe azaltayım derken daha da arttı sürekli mama diye ağlıyor uykusundan mama diye uyanıyor vermezsem saatlerce ağlıyor sakinleştiremiyorum. Maddi açıdan da yormaya başladı bu durum yaşı büyük olduğundan fazla tüketiyor aylık 2 3 bini geçiyor. Bir çözüm ne olur böyle olup bıraktıran var mı ?