biimiyomyardimet Aezgi merhabaa 🥰 bugün Abdullah beyde randevumuz vardı, çok güzel geçti çok güzel ilgilendi, bilgilendirdi🤍 sizede de teşekkür etmek istedim 🥹🫶🏻🫶🏻
biimiyomyardimet Furni98 aa neden acaba ilk kez gittik problemlerimiz biraz farklı çok güzel yaklaştı ilerleyen süreçte ne olur bilmiyorum 🥰 siz kime gidiyorsunuz bu civarda mı doktorunuz
czmczm Bende eda hanımın asla telefona dönmemesindem dolayı değiştireceğim. Muhammet beyi öneren arkadas o acil durumlarda dönüş yapıyor mu ?