Aezgi evet eda Güngör. Biz çok memnunduk ne zaman yazsam dönerdi, arasam yardımcı olurdu çok güzel ilgilenirdi sağolsun. Ama kızımda kilo problemi var yani hep zayıf giden yavaş ilerleyen bir bebek, yemeyen de bir bebek. Her gidişimiz sadece kilo üzerine kurulu, persentil altında, raporlu mama kullanalım, endokrine gidelim, şuna danışalım normal bir kontrol yada aşı zamanımız bile bu konularla geçiyordu. Evet kötü gözükmeyebilir ilgileniyor sonuçta, ama bazı şeyler genetiktir eşimde bende minyon insanlarız. Son gidişimizde alerji testleri istedi yaptırdık, çıktı alerjiside ama hala başka sorunlar aramaya başladı. Kesin başka bişey var niye böyle vs ben zaten üzülüyorum hepten psikolojimi bozdu 😔Doğum doktorumuz hediye hanımdı mesela tanırsınız belki annesi belli babası belli 5 kilo bebek beklemeyin 3 kilo anca doğar demişti 2800 doğdu 😂 şu relaxlığı istedim biraz da bazen naparsak olmuyor çünkü yemiyor yese belki de alır diyemedi🥸gece gece çınlattım kulaklarını kadının 😀😀😀 bakayım Abdullah beye de çok teşekkürler💕