KucukAnne344 AslaninAslanAnnesi20_02 benim kizimda o aylarda dusmustu ve ben goturmustum ama kusmasi gozde kaymasi hareketleri normalse goturmeyin birde basin ust ve arka tarafi tehlikeli neresinu vurdugu da onemli gecmis olsun
AslaninAslanAnnesi20_02 KucukAnne344 teşekkürler alnını çarpmış kızarıklık orada şuana kadar hiçbir şey olmadı çok şükür. Huzurlu mutlu hareketli. Uyudu uyandı kahvaltısını yaptı. Acı da olsa tecrübe oldu.
KucukAnne344 AslaninAslanAnnesi20_02 bende o gunden sonra yer yataginda yatiriyorum rabbim beterinden korusun