AslaninAslanAnnesi20_02 benimde oğlum o aylarda ve 9 aylık gibi düşmüştü. İlk düştüğünde takip ettim şükür bir şey yoktu. İkincide burnunda kan gördük diye gittik tomografi çektiler onda da bir şey çıkmadı. Canım oğlum burnunu vurmuş düşerken ondan kanamış 😢 Ama sen de takip et kusması, gözlerinde baygın bakma vs yoksa götürmezsin canım zaten doktorlarda hemen tomografi çekmiyor muayene ediyorlar sıkıntı varsa çekiyolar