BerilEce doğduktan 1 hafta sonra bebeğimde başladı bu lanet kolik, kolik diye teşhis konuldu ama koliğin bir süresi var örnek akşam 7 ile 10 arası diyelim ama benim bebeğim tüm gün 7/24 ağlıyor gece uykularımız vardı en azından son bir haftadır o da yok. Sadece ağlıyor ben bebeğimi ne gülerken gördüm ne sessiz sessiz etrafı izlerken millet uyansın bebeğimi seveyim diye gözlerken ben uyusun diye gözlüyorum. Bir kez olsun bebeğimi sevemedim hep ağlarken sakinleştirmekten ne olduğunu anlayamıyorum çok zor ilk kez anne oldum kafayı yiyorum böyle bi durumda sakin kalamıyorum. Gitmediğim doktor kalmadı kullanmadığım yöntem kalmadı. Hamak, gaz damlaları, ana kucağı, baby sling bitki çayları ne varsa hepsini denedim elde var 0 bir tek duşta sakin o da çıkınca kaldığı yerden devam.. çaresizim kafayı yemek üzereyim bunu yazarken bile çocuğun inliyor. Beklemekten başka çare yok sanırım. Varsa çözüm önerisi olan söylesin her şeyi yapmaya maddi manevi razıyım