BerilEce 20 günlük kolik bebeğim var . Atak saati geldiğinde durmuyor surekli çığlık çığlığa dahada çok geceleri😔 İyi gelir veya geçer diyebileceginiz onerileriniz var mı?
Asya-06 BerilEce Öncelikle maximum bu sürecin 3 saat süreciğini 3 saat sonra ağlamaktan yorgun düşüp uyuyacağını bilerek senin kendini sakinleştirmen gerekiyor. Çok zaman bebeğimle birlikte ağladığımı biliyorum. Bizde 25 günlükken başladı. 1.5 aylıkken biogaia ve zinco kullanmaya başladım. Keşke daha önce kullansaydim dedim. Bu arada biogaiayi sabırla kullanmanı öneriyorum çünkü memnun olmayanlar var etkisini 3. Hafta sonunda göstermeye başlıyor deniliyor. Yine de biz 3 gün içinde görmeye başladık. Bu nedenle ne kadar kısa sürede başlarsan o kadar iyi. Damlaları kullandığımızda 3 saat 2.30-1.30 saatlere düştü. Bunun dışında ağlamaları susturmanin herhangi bir yolunu bulamadım ama aglamalarina kayıtsız da kalamadim. Sürekli elimde ışıkta karanlıkta sesli ortamda sessiz ortamda vs gezdirdim durdum. Bir gün susturabildigim yöntem 2. Gün bile işe yaramaz oldu. 3. Ay dolduktan birkaç gün sonra kendiliğinden sakinleşmeye başladı. Şu an 3 ay 13 günlük bu yüzden kesin konuşamıyorum. Yalnız şöyle bir gerçek var 3 aylık olup da etrafının daha çok farkına vardığında gülmeye başladığında en azından gezdirdiginiz gösterdiğiniz yerlerin farkına varıyor sakinlesiyor
Azra41 BerilEce Ten tene çıplak temas, ılık duş beraber , gaz masajları , ekşi elma yağı topuklara 3 er damla , her emme veya mama sonrası ayakları yukarı çekip sırtına pitpit vurma avuç içiyle, he bide e bebekten ben patik almıştım ısıtıp giydiriyordum :)
Ozgeoyku Kizbebekannesii gerçekten de öyle dışarı çıkınca hiç uyanmıyor acıktıgını bile anlamıyor ama eve adım atıldığı an uyanıyor hemen
H-d-u01 Kizbebekannesii bnce kesınlıkle olmaması gerekiyor bnm bebegm kolik bebekti 11 aylık hala gazlı hastaneye geçen hafta zor yetiştirdim doktor asla araba ile gzdrmeyi önermiyor bnm hala yüz üstü yatırıyorum 11 aydr kimyonla bağdaştık artık
Calkan motherisbackk bu söyledikleriniz damla sanırım . Merak ettiğim bir şey var. Bu damlalar kaka yapamadıkları için mi yoksa sancı geçsin diye mi ? Benim bebeğim kakasını gün içerisinde yeteri sayıda yapıyor. Evet yaparken zorlandığı ağladığı oluyor . Ama ben bu damla olayını pek anlamadım . Bilgi verir misiniz ?
elifcicek_07 Asya-06 oğlum saat 6 da başlayıp 12 de susardı kesinlikle üç saat değil. Ve acaba aç mı diye sürekli emzirmeyi bile denemiştim bir kaç kez hani tamamen doyarsa uyur belki diye olmuyordu araba ile gezdirip geliyoruz eve girer girmez başlıyordu. 17.59 da başlar 23.59 Da kurulu saat gibi susardı.
Umisko Bize banyo iyi geliyordu , duşta emzirip uyutuyordum , en başı sabır , zamanla daha iyi olacak
Fulihkn BerilEce tek çare araba ile gezmek biz öyle sakinleştiriyoz direk rahatlayıp gazını çıkarıyo kakasını yapıyo.
Ezo4103 Bizimde doktorumuz relactaz ve sab simplex önerdi ikisini beraber veriyorum biraz rahatladı gibi denemenizi tavsiye ederim yine ağlıyor ama eskisi gibi bütün gün değil
designermoms BerilEce internetten saç kurutma makinesi sesi ya elektrik süpürgesi sesi genel olarak beyaz gürültü bizi anında sakinleştiriyor Bizim ağlamamız yok ama çok ıkınıyor rahatsız oluyor sürekli aynı saatte Bir de 2 tane doktor bana zeytinyağı ver dedi ilk vermek istemedim 2 farklı doktor söyleyince sabah akşam yarım çay kaşığı veriyorum çok çok rahatladı yok denecek kadar az ıkınıyor artık Gaz ağrısı geldiği zaman de saç kurutma makinesi sesiyle anında susuyor Bir de biogaia kullanıyoruz biz memnunum Bir de ben bebeğimin ayaklarını asla çorapsız bırakmıyorum çünkü en çok gazı ayaklardan alırlarmış
fufissmom designermoms bebeğiniz ne kadarlık? Benim bebegimde de gaz sorunu fazlasıyla var bide kakasını yapmıyor bugün 7 gün oldu mecbur gliserin fitili vermek zorunda kaldım ne yapacağımı şaşırdım hicbirsekilde kendisi yapmıyor kakasını masaj bacak hareketleri yaptığım halde zeytinyağı verdiğinizi söylemişsiniz ise yaradimi
sweetbabyy BerilEce benimde bebeğim öyleydi nefesi kesilirdi ağlamaktan morardı aradı, emzirdiğim için her sabah bi bardağa 1 tatlı kaşığı kimyon döküp içiyordum çikolata vs şeylerde gaz yapıyordu ve çok ağladığında direk sıcak duş ancak öyle zamanla geçiyor 3 aylığız azaldı artık sizinki de azalacak sadece sabretmeniz lazım ve bi de kendim rezene de içiyordum ekstra sakinlik veriyordu biraz da olsa
Hafsaa1 sweetbabyy çikolata yerken okudum iki gündür çikolata yiyip duruyorum çocukla ilgilenmekten enerjim düşüyor diye paradoksa girmişim
sweetbabyy BerilEce ayrıca bana gaz damlaları çok işe yaramadı tam tersi kendim gözlemlediğimde daha çok gaz yaptığını farkettim ve kestim tabi bu benim bebeğim sizde deneyerek görebilirsiniz 🙏🏻
Beyzayz9 sweetbabyy gaz damlası bizim bebişte de daha fazla gaz yaptı biz enterogis damla kullandık anında kesildi iki günde bi hastanedeydik gazını çıkaramıyordu ilaçlar iyi gelmiyordu zeytinyağı rezene yağı var içeriği temiz olduğu için çok faydasını gördüm tavsiye ederim
Defne20231 BerilEce merhabalar benim bebeğime en iyi gelen nurse harveys damlaydı çok faydasını gördük çok rahatlattı
Ozgeoyku BerilEce Sanırım benim bebeğim de kolik artık yani gözlemlerime göre kolik oldugunu anladım elifcicek_07 merhaba 10 dk uyuyup geri uyanması kaka yapmaması bunlarda kolik bebek belirtisi mi
Asya-06 elifcicek_07 o kadar iyi anlıyorum ki sizi ben bi ara acaba sütüm mü yetmiyor da bu kadar ağlıyor diye mamaya vermeye bile başlamıştım
elifcicek_07 Maflor damlanın çok etkisini gördük bizde asla susmayan aşırı gazlı ve bazen sebepsiz yere ağlayan bi oğlum var hala öyle onu verince yarım saat içinde pıtır pıtır yapmaya başlıyor. Tabi ne kadar yapsada bitmiyor bizim oğlum çok gazlı çok
bambam9393 BerilEce Bebeğim 2 aylık , kullanmadığımız ürün kalmadı , doktor değiştirdik ve bitkisel olan şurup neoclc 💪🏼 Kullanıyoruz
Mirlerinannesi bambam9393 neoclc fayda etti mi Sizde uyku yapıyor sanki biraz ne kadar ölçüde veriyordunuz
Aslan1605 BerilEce hamak beşik ,beyaz gürültü,ılık su dolu kovaya sokmak,fön makinesi,çarşafta sallamak ,Nurse harveys şurup
meri-ebrar Aslan1605 çarşaf da sallamaya alışmaz mi tek bakıyorum bebeğime her zaman birini bulamam 🥺
Mervosse BerilEce Benimde kolik bebeğim vardı öncelikle sakin ol bu günler geçecek. 4. Ayimiza giriyoruz ve kolik bizi yavas yavaş bırakıyor. O zor dönemlerde hep anakucaginda oyaladim inanın iyi geliyor. Birde beyaz gürültü. Özelikle elektrikli süpürge sesi. Deneyin göreceksiniz :)