gitgel_ yok şimdi burdan biri 3200 alsa kargo ücretiyle 3500-3600 e almış olacak. 300-400 fazla verip 0 almak mantıklı oluyor o zaman.
uygulamada ise 3200 yazarsanız ortalama 300₺ sizden kargo kesilirse 2900 %10 komisyon kesse 2600₺ kalıyor size.
yani nerde satış yaptığınıza göre değişiyo😄