Kızlar bebeğim doğalı 6 ay oldu ama doğru düzgün kullanılmadı çok sevemedi bebek arabasını toplasanız 10 defa bile binmemiştir diyim içine sadece pusetinin kenar düğmesine takılan lastiği çıktı o da büyük birşey değil takılır tekrar onun dışında herhangi bir sorunu yoktur ön tekerleri yeni değiştirdim zaten tak çıkart tekeleri yedek almıştım sattığım zaman bir sorun olmasın diye yenileriyle satılacaktır fotoğraf eklemeyi bilmiyorum eğer ulaşabileceğimiz biryer varsa başka şekilde fotoğraflarını atarım.Fiyatı sitelerden baktım en az 4000 diyordu 3200 e satmayı düşünüyorum ilgilenenler yazsın lüften.Sıfır gibi zaten.