Dual benim bebeğim 70 cm yükseklikten kafa arkası düştü, morardı kustu da. Hemen acile gittik tabi, tomografi çektik. Bişey çıkmadı. Çok yüksek değilmiş ve kusma gözlerde kayma yoksa endişe etmeyin. Tabi içiniz rahat etsin isterseniz gözükebilirsiniz doktora geçmiş olsun