40-50 cm yükseklikten parke halının üzerine bir hafta sonra 3 aylık olacak bebeğimi ablası kucağına almaya çalışırken düşürdü.
İki saniye arkamı döndüm mutfağa gidiyordum koltuğun üzerindeydi kızım. Ablası 3 yaşında kucağa almaktan hep korkardı düşme sesi hala kulağımda bir saat uyutmadım baktım evde kontrol edelim dedik.
Uyku vardı zaten daha da uyanık tutamadım gezdirdim ettim bir saat öyle uyanık kaldı gezdirirken uyudu. Ne yapsam aklımda kaldı kafasının üstüne düşmüş yani yerde sırt üstü yaTar vaziyetteydi.