Ben her mamanın her bebeğe iyi geldiğini düşünmüyorum. Ben bir kaç mama denedim hiç birinden memnun kalmadım bebelac gold da bunun içerisinde. 4 ay 23 günlük oğlum var emmiyor 1 aylıkken başladım mamaya sma kullanıyorum ve çok memnunum. Bunu bebeğimin durumuna gore karar vererek söylüyorum kilo alımı düzenli kabızlık yapmıyor hiç karin ağrısı da yaşamadık..