Kızlar abartılmadığı sürece karın kası bir bana mı çekici geliyor 🥹 47 kiloyum fakat ne yapsam göbek yağlarımı eritemiyorum göbeğim gitmiyor. Artık özgüvenim modum çok düşüyor bu konudan. Düz olsa ona da rağzıyım. Zayıf olmama rağmen öyle bir ayva göbek bira göbeği artık ne denirse 6 aylık hamile gibiyim. Yanlarım yok. Doğumdan önce de böyleydi ozamanda 43 kiloydum. Hamileyken 25 kilo aldım. Hem sarkık hem kocaman hemde çatlak dolu. Çatlaklarımı seviyorum. 3 senedir de düzenli spor yapıyorum cardio duvar pilatesi herşeyi denedim bazen günlük yarım saat bazen 1 saat ama asla göbeğim gitmiyor. Gün içinde yamuna korse de kullanıyorum. Şunu yaptım göbek yağlarım gitti göbeğim düz oldu diyen çıkarsa çok mutlu olurum özgüvenim baya düşüyor zayıf olmama rağmen göbekli olmak beni üzüyor. Allah başka dert vermesin tabi ama karnım düz olsa kendimi daha iyi hissederim gibi geliyor. Çok taktım bu sıralar. Sanırım biraz genetik. Birde zamanında çok sağlıksız beslendim ergenlikte. Onunda etkisi var sanırım. Şimdiden teşekkürler önerisi olanlar için 🥰🤍