seydusssduru hahaha ya anneannenin lafına çok güldüm 😂😂 korkma o göbek öyle bir gidiyor ki ben dogum yapalı bugün tam 2 ay oldu. Lohusayken çok kafaya takıyoruz o konu dogru maalesef. Benimde teyzem ben yatakta acılar içinde yatarken kızıyla görüntülü konuşuyordu kalkıp kızına şunu söyledi ayy göbegi kocaman kalmış sanki dogum yapmamış vücudu o kadar kötü olmuş ki gel gör dedi ben bunu uyuklarken duydum çok üzüldüm agladım ama hırsta yaptım bu dedigi lafın üzerine. Dogumdan 2 hafta sonra korse taktım sabah kalktıgımda kahvaltıyı ekmeksiz yaptım akşam 7 den sonra bir şey yemedim su harici ara ara yürüyüş yaptım ki bu toparlanmakta en iyi şeydir. Korseyi 3 hafta kullandım göbek indi sıkılaşması içinde krem aldım şuan göbegim hem sıkı hemde sıfır 😁 çok az sıkılaşması lazım onuda yarın doktor randevum var bölgesel incelme uygulaması var hastanede önerirse onuda yapıcam hiç bir şey kalmayacak 😊