Kızlar merhaba, hamileliğimde epey kilo aldım 20 den fazla, 52 kilo ile hamile kaldım, doğum yapalı yaklaşık 10 gün oluyor ama tabii ki hafif bi çıkıntı mevcut hamileliğin ilk ayları gibi siz neler yaptınız bu göbekleri eritmek için, korse kullandınız mı kullandıysanız kaçıncı gün başladınız deneyimlerinize ihtiyacım var 🥲🫶🏻