06noname benim bebeğim gece 12de 3te ve 6da uyanıyor ama beslenmesi uzun sürüyor. Yani bir yandan emiyor bir yandan uyumaya devam ediyor. Mesela bu gece saat 11 .30da uyandı çok acıkmış önce emziriyorum bi sakinleşiyor sonra terini ve bezini değişiyorum sonra emzirmeye devam ediyorum 1 saat geçmiş oluyor. Gazını çıkartıp bazen bir daha bezini değişip yatağına koyuyorum. Doymadıysa diye mama teklif ediyorum istiyorsa içiyor istemiyorsa zorlamıyorum. Tekrar uykuya dönüş saat 2-2.30u buluyor 😄 benim sütüm çok çok azdı EDAY emzirme destek sistemiyle 3 hafta emzirdim birazcık arttı şimdi önce emziriyorum mesela sabah 6-12arası emzirmeyle doyurabildiğim oluyor ama öğleden sonra 3 ve 6daki öğünlerinde mama istiyor doymuyor. Akşam 7de banyo yaptırıp 8de gece uykusuna geçerken yine tek emziriyorum yetiyor gibi. Emzirmeyi de malesef oturarak yapamıyorum sütüm az olduğu için hanımefendi hemen sinirlenmeye başlıyor, burda okuyarak öğrendim ben de kucağımda gezdirerek emziriyorum 30-40 dk kollarım epey oluyor tabi ama feda olsun 🐣😍 artık 2 saatte 1 uyandırmanıza gerek yok, 3-4 saat uyuyabilir. Artık glikoz depoları oluşturmaya başladığı için şekeri düşmez diyor Dr. Osman Gönülal. YouTube’dan videolarını izleyin hafta hafta.