Chryblssm7 benim kızım 38 günlük, her akşam gece uykusuna geçmeden önce rutinimiz var. Akşam 18-18.30 civarı biraz mamayla besleyip sakinleştiriyorum, biraz uyukluyor. Sonra saat 19.00-19.30 civarı duş aldırıyorum, her gün şampuan kullanmıyorum, 2 günde 1 şampuanlıyorum, diğer günler suyla durulayıp şarkı söylüyorum. Sonra kızım çok acıkmış oluyor, hızlıca giydiriyorum. Bir ay önce havalar sıcakken saçlarını sadece havluyla kurutuyordum ama şimdi fön makinesiyle düşük devirde kurutup şapka takıyorum. Kucağımda emzirirken bir yandan fön makinesiyle ayaklarını sırtını ısıtıyorum derken gece uykusu zamanı geldiğini anlıyor ve uyuyor. Gece uyutmasını loş ışıkta yapıyorum. Sabah 6da uyandığında yatak odasındaki yatağından alıp salona getiriyorum. Salonda perdeleri açıp gün doğduğunu ve güneşi gösteriyorum. Sonraki tüm uykularını salondaki yatağında yapıyor. Gece uykusunda yatak odasındaki yatağına geçiyor. Mutlaka gece rutini oluşturun, saat 10 çok geç gece uykusu için. Bebekler rutinleri severler. Gece uykusu zamanı geldiğini rutinlerle anlıyorlar yoksa zaman kavramları hala yok biliyorsunuz ki. Ayrıca gaz için de Sab simplex damla (günde 2 kere 6şar damla) kullanıyoruz iyi geldi.