Prensin1annesi aynısı bana da old, kesinlikle engin yatacaksin hatta munkunse yapabilirsen hiç yastık kullanma ya da incecik bir şeyde yat, ve maalesef geçmiyor ben 10 gün çektim , sürekli acildeydik serumla ağrı kesici veriyorlardı ama o da iki saat sonra etkisini yitiriyordu, bana en son ameliyatı yapan kadın dogumcum ve anestezi doktorum ortak bir reçete yazdı sinir sistemini etkileyen bir ilaç, damardan verdiler ismini hatırlamıyorum, o geçirmişti 10. Günün sonunda ama beni mahvetmisti, baş ağrım gitmişti ama çok ağırlaştı vücudum , duyma yetim azaldı kalp ritim düştü, meğer ilacın etkileriymis, bunu çekmeyen anlamaz çok geçmiş olsun kabus gibiydi..